Sunday, January 2, 2011

Dua Kosong Satu Satu

Selamat datang 2011. Pertamanya syukur pada Allah S.W.T sebab sampai skrg aku diberi keizinan tuk masih lagi bernafas. Aku tinggal kan 2010 dengan pelbagai cerita suka dan duka. Macam perkara yg jadi kat aku sepanjang tahun lepas. Ada sukanya, & ada jugak dukanya. Aku anggap ni lumrah kehidupan yang mungkin satu masa nanti boleh aku jadikan pengajaran yg berguna dan mematangkan aku dalam membuat pilihan. Kini aku melangkah ke tahun baru 2011. Berbeza macam kebanyakan orang yg suka ber'azam' tuk tahun baru,aku rasa tak perlu tuk aku perbaharui azam aku yg pasti tak kan penah terlaksana. Jadi aku cuma jalani kehidupan macam biasa cuma aku punya beberapa target yg aku rasa aku nk capai tahun ni. InsyaAllah aku doa2 target2 aku ni tercapai. Amin.. Akhir kata pada kawan2 yg baca entry ni aku ucapkan Selamat Menjejakkan kaki ke Tahun 2011. Sama2 la kita tingkatkan yg mana kurang & berhijrah demi kebaikan. :)

No comments: