Sunday, September 5, 2010

Balik kampung!!!

Semalam selamat gak aku sampai ke kampung halaman tercinta. Mula rasa nak balik lewat sbb dak2 umah ade yg x blik lagi tapi atas sebab2 yang x dapat dielakkan aku kuat kan ati gk nak bangun pagi and drive balik Pahang. Tapi xpa semua berbaloi. Lagipon Alhamdulillah la sbb kat highway kete pon x byk, perjalanan lancar je. Aku pon leh bawak kete ngn aman. Hehehe.. Sampai rumah rasa relek sket sbb seminggu sebelum cuti ni aku bergelut ngn test,quiz n assigment yang maha banyak. Raya pon x boleh nak sakan sangat sebab masuk2 je kelas nant 4 test tengah menanti.. Semua killer2 subjek lak tu. Fluid Mechanics, Strength of Materials, Thermodynamics and Eng. Math..wargghhh!!! mau aku reboot blik otak aku ni. Dah la sekarang asik bermasalah je. Banyak benda nak fikir. Tp takpe la sekarang cuti kan so tinggal sume tu jauh2 dlu. Pas raya kita fikir lain..
;))

No comments: