Saturday, November 20, 2010

MY*MC FEST 2010

Lepas nak dekat 5 bulan aku ngn K.K tak beraksi akhirnya 14/11/2010 baru ni dpt gk kitorang lepas rindu nak perform, angguk2 pale kat ats stage, tgk budak2 joget2 kat bwh..hehe. Kali ni MY*MC FEST 2010 kat One Cafe, Jalan Tar. Best sgt gig ni sebab band2 yg perform pun otai plus ade dua band dari Thailand, yang ruginya aku tak sempat nak tgk dorg perform sbb kena balik awl. Esok tu aku ade paper Fluid Mechanic. Alhamdulillah, nasib blh jawab..hehe..

Nak dijadikan cerita hari gig ni aku pun ade papaer final jgk. Subjek yang aku rasa semua org paling suke iaitu Thermodynamics. Selama aku blaja subjek tu hapah satu benda pun aku tak paham. Tp sekali lagi syukur sebab boleh buat jgk. Harap2 lulus la. Habis2 paper ngan tak praktis tak ape aku terus ke One Cafe ngn Wan. Sampai2 sana jumpa la ngn Qawi & The Gang, Eyqa, Akam N adiknya. Syok sebab dapat jumpe membe2..al-maklumlah lepas habis kat Kulim dulu mmg tak jumpe dah ngn mereka2 ni.

Overall aku rasa seronok tapi kecewa sket sebab main pun ada kantoi2 sket. Pada kawan2 and crowd yg datang kami mintak maaf byk2 ye. Apa pun terima ksh byk2. Lepas ni tak tau la pulak kat mana. K la, kat bawah ni ade la gambar2 time gig tu. Yang paling best sebab snap pakai Holga..hasil die mmg cun. Aku ske tone die. Enjoy and stay safe !!! ;)





( yeahh..it's me !!!)

No comments: