Wednesday, February 24, 2010

Kelauuttttt kittteeeee !!!!





TERENGGANU HERE I COME !!!! Aku rase tak terlambat lagi tuk aku nak kongsi sama2 journey aku ke Terengganu Darul Iman. Kelaut weh !!!! Hmm, dah lame tak jejak negeri yg terkenal dengan ikon penyu ni. Last aku pegi sana time darjah 5 kot. Tu pon ikut rombongan sekolah.hahaha. Perjalanan selama lebih kurang 7 jam dari Kulim ke Kuala Terengganu tak mematahkan smangat aku dan kawan-kawan yang lain tuk sampai ke sana. Naik bas dalam pukul 11 malam kat Kulim. Masing-masing muka excited nak sampai tapi bagi Fahim & Deris benda tu dah biasa kot bagi dorang sebab dorg orang Terengganu, tak ada apa pon yang mengujakan pon. :)

Seminggu sebelum pegi lagi macam2 plan dah direncanakan. Nak buat itu la, ini la. Memang seronok. Time mula2 memang ramai yang nak join tapi last2 tinggal 12 orang je. Tuk Radzi,Daus n the geng kite jumpe May nnt k.hehe...
Sampai je kat KT kitorg pon berpecah sbb sparuh ke rumah Deris & sparuh lagi ke rumah Fahim kt Losong. Rumah deris syok kot. Makan best, suasana nyaman senang kata Tip Top r. I like your house buddy. ;)









Namenye pon "Bandar Persisir Pantai" jadi kitorg ni pon mula la selak nak pegi pantai je. Macam2 posing dah kitorg buat kat tepi pantai Batu Buruk nu, yang ala2 model pakaian dalam pon ade.hehehe..





Time kat gig plak tak banyak yang aku nak citer just nak bagitau yang crowd Terengganu memang awesome. Band-band yang perform memang terbaik. Semua buat crowd jadi tak tentu hala. Kredit untuk DEG,SOG,AIB,Givenpath (you better check this guy out!!!) & ramai lagi. Dorg memang buat gig hari tu happening. Aku plak memang enjoy giler men kat sane. Gambar2 tak bpe banyak ktorg amek. So ape yang ade jela tuk tatapan ye. Thanks gak untuk Eem,Naxa n the geng sebab sudi invite ktorg men kat sana. InsyaALLAH bulan Mei nanti KK menyerang semula. Nantikan jela sama2 ye. Pada kawan2 yang setia memberi sokongan terima kasih aku ucapkan. Jasa & sokongan korang akan aku ingat sampai bila2. May God Bless You !!!









Time ni last moment kitorang kat K.Terengganu sebelum nek bus.. Klo x silap aku bus kul 10:30pm. Aku xde dalam gambar. Time ni aku pegi tandas. Damn!!!hahaha... Alhamdulillah kitorang selamat sampai ke Kulim pkul 3.59 am. Terima Kasih pak cik driver atas pemanduan secara merbahaya,melulu & anda terselamat kerana kami tidak terbunuh. Jumpa lagu Penyu!!!

No comments: